marți, 6 aprilie 2010

Hai sâmbăta aceasta la un eveniment FRUMOS!




“Lolita… lumina a vieţii mele, văpaie a viscerelor mele. Supliciul meu, suflet al meu. Lo-lii-ta: vârful limbii execută o miscare în trei timpi, coborând pe valul palatului ca să atingă, la timpul trei, dinţii.                                           Lo. Li. Ta.”        Vladimir Nabokov                                                                       
V for Vintage şi Lolita, pentru că Lolita nu poate fi vreodată personaj secundar.
Pentru că Lolita e a noastră, niciodată a ei.
Pentru că Lolita e o amintire vizuală intimă, dar a fiecăruia.
Pentru că Lolita ar putea purta: şosete lungi, scurse pe gamba, rochii de prinţesă, făcute pe comandă, bijuterii fantezie şi ruj aprins, roz, dar şi negru, bumbac, dar şi voal, bocanci grei, înnobilaţi doar de puritatea trăsăturilor, sclipici, fără kitsch, haine cu scopul lor cel mai primar.
Lolita va fi gazda ediţiei V for Vintage cu numărul 4.
CU: vintage, colecţii LOLITA, accesorii şi arta LOLITA inspired
Când: sâmbătă, 10 Aprilie 2010
Unde: Cafepedia, Str. Pictor Arthur Verona nr. 2
Program: 12.00-20.00
Dress-code: Lolita (rochii, roz, ingenuu), gentleman
Intrare: 10 lei (cocktail Campari Lolita inclus, ia-l de la mansardă în happy hours)
Pentru alte detalii, intraţi şi aici Ne vedem acolo!

4 comentarii:

  1. Uooof, as fi vrut si eu sa merg :( mie imi plac mult chestiile de genul :"> dar poate de la anul...8-> cine stie? :>

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, păi dacă soseşti la facultate în Buc... o să tot fie evenimente de genu` la care poţi participa prompt :D

    RăspundețiȘtergere