vineri, 11 iunie 2010

But I won`t feel blue...


 Şi pentru că un banc bun, primit pe mail într-o dimineaţa neprietenoasă, nu strică: 
Directia Management Resurse Umane a Ministerului Apararii Nationale  "descoperă" că în ultima vreme are prea multi ofiţeri... se hotărăşte  că acelora care vor să plece benevol, "ca să nu fie daţi afară fără  nimic", să li se acorde un bonus special de 100 euro pentru fiecare  centimetru al distanţei în linie dreaptă dintre oricare două puncte de pe corp. Ca un semn de bunăvoinţă a Guvernului şi cu aprobarea  Cotroceniului, fiecare ofiţer are dreptul să indice punctele de preferinţă.
 Primul intră un ofiter de aviaţie, foarte suplu, cere să fie masurat  din creştet până în vârful degetelor de la picioare. Avea 1.95m, aşa  că primeşte un cec de 19.500 euro.
 Al doilea vine un ofiţer de marină si cere să fie măsurat din vârful  degetelor de la picioare până la vârful mâinilor întinse deasupra  capului - "atât cât are când înoată" - şi măsoară 2.55m. Pleacă marinarul cu un cec de 25.500 euro.
 Intra şi al treilea ofiţer, un zdrahon de infanterie. Când e întrebat  cum să fie măsurat, ăsta zice: "Din vârful penisului până la  testicule". Mustăcesc ăştia de la pensii între ei şi îi atrag atenţia  că ofiţerii anteriori plecaseră cu nişte cecuri frumuşele. Asta nu şi  nu, că pe el să-l măsoare cum le-a cerut. "OK", zic ei.
 Aşa că medicul îi cere ofiterului să-şi dea jos uniforma.
 Infanteristul se dezbracă, medicul scoate ruleta, o pune pe varful penisului şi după primii 20 de centimetri se aude un strigăt: "Dumnezeule mare! Unde vă sunt testiculele?..."
 Ofiterul: "In Irak"

 O poză amunzantă de asemenea nu strică: 




Şi de ce nu... un filmuleţ funny:






Enough is enough, am terminat.

12 comentarii:

  1. B.A., se găsesc nişte bănuţi şi pentru ouăle domnului din Irak :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Foarte tare tot! :)) Să mai faci d'astea! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @machiaveliq: I mostly do what my readers like me to do! :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. =))) Cand vrei sa faci cariera, te alegi cu ...

    @machiaveliq: Marean are placuta? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @molie: da, chiar se potrivea poza aia cu Ocupat, mult mai bine la articolul lui machiaveliq... data viitoare îi donez astfel de simboluri :P

    Da, ce ţi-e şi cu cariera asta :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca asemenea barbati sunt la
    Academie, la ofiteri, apai eu nu ma mai duc acolo! :lol: pentru baietzii frumushei din politie m'am sacrificat atat :-<

    RăspundețiȘtergere
  7. "Un sfârsit e un inceput".

    Intotdeauna.

    http://www.youtube.com/watch?v=2iID4RbRorY

    RăspundețiȘtergere
  8. @chocolatfollie: nu doar frumoşi, isteţi şi de succes.... un viitor minunat garantat! Hai odată în Bucureşti la Academie ca să te convingi :)) :P

    RăspundețiȘtergere
  9. @Dragos FRD: I know it... great song! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Prima data am citit titul gresit si am crezut ca e vorba de "I feel blue". Si cum imi era de ajuns starea mea de spirit, am plecat in graba. Apoi m-am intors si am citit corect , dar mi-au cazut ochii pe "inca un banc bun" si cum numai de bancuri(indiferent de calitate) nu aveam chef) am parasit iar blogul in fuga. A treia oara am revenit cu forte proaspete in speranta ca poate ma inselasem. Si am nimerit peste "o dimineata neprietenoasa"...aoleu, m-am gandit, toata lumea e suparata azi, si am iesit instantaneu de pe blog. Ca sa scurtez povestioara, a 10 oara am decis sa citesc tot textul...si m-am distrat copios.:) Inca o dovada ca aparentele inseala, ca trebuie sa avem rabdare si sa nu judecam pe cineva sau ceva la prima vedere. Ca e necesar sa oferim si sa ne oferim si a doua sansa. Ca din ceva aparent neplacut si nefolositor, poate iesi ceva bun si util.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Nice: specială, ca-ntotdeauna.... Şi ai şi foarte mare dreptate cu aparenţele alea...

    RăspundețiȘtergere