sâmbătă, 10 aprilie 2010

Leapşa machiată!

Acest articol nu va fi citit de bărbaţi! Mai bine! Nu e cazu` să ştie ei micile noastre trucuri. Am să purced în a completa această serie de întrebări primită de la the NICEst girl in blogosferă. Înainte, postez şi o poză avec moi când eram bibilită de un make-up artist înainte de o filmare. 


1. De câte ori îţi speli faţa pe zi?
O dată.
2. Ce fel de ten ai?
Ten normal.
3. Cu ce îţi cureti faţa?
 NIVEA, gel de curăţare. Garnier pentru ochi.
4.Ţi-l exfoliezi?
Da. Planet Spa - Avon.
5. Ce brand obişnuiesti să foloseşti?
 La produse de curăţare: Nivea, Garnier, Estee Lauder.
6. Ce cremă foloseşti?
Ceva pe baza de alge, un produs naturist.
 7. Ai pistrui?
Nu.
8. Foloseşti crema pentru ochi?
Am, dar uit s-o folosesc. Am un program încărcat, dorm puţin iar un gel natural din plante pentru ochi îi face să-şi recapete vitalitatea. O să încerc să nu mai uit de el.
9. Ai fost sau esti predispusă la acnee?
La acnee, nu. Coşuri am avut şi mai am uneori, nu-s probleme serioase însă şi nici vreo dereglare hormonală.
10. Ai avut nevoie vreodată să foloseşti Pro-Active?
What is that?
11. Ce fond de ten foloseşti?
L`oreal accord parfait.
12. Dar anticearcăn?
Nu am achiziţionat vreunul până acum. Dar probabil voi încerca. Nu am mari probleme cu cearcănele, curios, deşi dorm puţin şi am parte de o zi încărcată, după cum spuneam.
13. Ce nuanta a pielii ai?
 Măslinie.
14. Ce crezi despre genele false?
Sunt... false.
15. Stii că trebuie să-ţi schimbi mascara o dată la 3 luni?
Da.
16. Ce brand de mascara folosesti?
Rimmel London.
17. Sephora sau Mac?
Sephora.
18. Ai un card Mac Pro?
Nu.
19. Ce instrumente pentru machiaj foloseşti?
Câteva pensule, un bureţel şi diverse creioane.
20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Da, se aşează altfel fardul.
21. Dar pentru fata?
Da.
22. Care este culoarea de fard preferată?
Violet. La ochi căprui merge de minune. Şi-mi şi place.Altele ar mai fi: gri, kaki, auriu, bronz, albastru.

23. Folosesti creion sau tus?
Creion, dar nu mereu. Adică de obicei, nu îmi machiez ochii cu fard. Aplic o baza şi un rimel pe gene doar. Seara însă, folosesc fard şi pentru conturare sau un efect de smokey eyes şi puţin creion.
24. Cat de des îţi bagi creionul în ochi?
Never.
25. Ce crezi despre pigmenti?  
Interesantă substanţă, interesant cum se joacă liniştiţi cu pielea noastră şi ne dau nuanţele dorite de ei.
26. Foloseşti machiaj mineral?
Nu mereu.
27. Care e rujul tău preferat?
Nu prea folosesc. Pentru zi însă, nuanţe calde în principiu, dar nu mă feresc nici de un roşu intens.

28. Dar lipgloss?
Da.

29. Care e blush-ul tau preferat?
Signature Satin Creme de la Estee Lauder.
30. Îţi cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu.
31. Îţi plac magazinele cu produse cosmetice?
Le ador. Pierd la fel de mult timp în ele ca în magazinele de haine.
32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?

Nu.
33. Ai luat vreodată în considerare să faci cursuri de machiaj?
Da, am mai participat la vreo două cursuri.

34. Uneori eşti stângace când te machiezi?
Mă pot lăuda că sunt chiar pricepută de fapt.
35. Numeste o “crimă” în ceea ce priveşte machiajul.
Conturul buzelor. Dacă tot îndrăzneşti să ţi-l faci, do it well... 
36. Îţi plac culorile aprinse sau cele neutre în ceea ce priveşte machiajul ochilor cât şi buzelor?
Îmi place şi cele aprinse şi cele neutre, depinde de ocazie şi de starea mea de spirit.
37. Care celebritate are întotdeauna un machiaj impecabil?
Toate au buşit-o măcar odată, dar o femeie care arată mereu bine e salma hayek, ah şi pe Rihanna o machează aştia destul de bine, o mai şi "taie" prin clipuri de zici că e fotomodel cu craci de vis, deşi live e o mare FOCĂ.
38. Dacă ar trebui să ieşi din casă folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Fondul de ten.
39. Ieşi din casă fără să te machiezi?
Nu prea.
40. Crezi că arăţi bine şi nemachiată?
Arăt decent. Dacă aş fi nevoită, probabil nu aş folosi machiaj.
41. Din punctul tău de vedere, care e cel mai bun brand în materie de cosmetice?
Sunt mai multe. Cred în cele pe care le folosesc: L`Oreal, Garnier, Estee Lauder, Rimmel London.
42. Ce crezi despre makeup? 
“The best thing is to look natural, but it takes makeup to look natural” C.K.

Leapşa merge către: IzuH, Cris-Mary, LadyBug, cOokieJar, Gânduleţ. Fetelor, la treabă!

24 de comentarii:

  1. Aaaaah, ai ten masliniiiiu 8-> doamne, cat te invidiez..mi'as fi dorit sa fi fost si eu un pic mai creola, dar n-am avut norocul :(

    Esti una dintre putzinele fete din blogosfera care le are cu cosmeticele..majoritatea nu prea se machiaza :lol: am sa bag si eu la cap faptul ca violetul merge bine la ochii caprui :-? eu il cam evitam, mi-era teama sa nu dea impresia de ochi invinetzitzi :lol: cred ca depinde si de nuantza...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-am explicat cum sta treaba cu Dragos pe celalalt articol si la mine. Iar in mica ta indroducere ai demonstrat cine este de fapt cea mai draguta din blogosfera: TU. ;) :)
    You made my day cu replica din final, cea a lui C.K., ai spus tot ce era de spus. Cu acordul tau o s-o postez si la mine, caci acolo se duce de ceva zile o apriga batalie intre sustinatorii machiajului(eu) si detractorii sai(ceilalti). :)

    RăspundețiȘtergere
  3. hi-hi acum mă ocup de ea. pupic :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi vine rau....apa cu zahar, va rog...de câte ori s-o spun? NU SUNT IMPOTRIVA MACHIAJULUI! E drept ca nici un admirator al machiajului nu sunt.....Eu am zis asa, ca personal apreciez fetele naturale (si am explicat in numeroase rânduri ce inteleg prin asta), iar apoi apreciez fetele care se machiaza suficient de distins incât sa nu para machiate (adica, ma rog, pentru ascunderea unor imperfectiuni sau pentru accentuarea unor puncte forte). Singurul lucru pe care nu-l apreciez e machiajul facut dinadins, doar ca sa existe.

    Dar ca imperfectiunile sa poata fi ascunse de machiaj ele trebuie sa fie mici. Ceea ce inseamna ori o persoana tânara, ori o viata calculata. Ma rog, tineri am fost cu totii la un moment dat, mai greu a fost cu calculul...

    RăspundețiȘtergere
  5. @chocolatfollie: da, am o nuanta usor mai creola a tenului, dar nu te plange domnisoara, caci am vazut poze cu tine si ai un ten perfect! Ma rog, asa pare cel putin si asta e tot meritul tau.. curatel si foarte frumos, de invidiat!
    Si da, violetul e ok ptr ochii caprui... dar sunt sigura ca daca faci cateva incercari, iti va iesi ok si te vei convinge singurica! hugs!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Nice: asa da, imi place cum gandesti! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. @B.A.: nu rade bai de noi :P

    @ladybug: abia astept sa te citesc :)


    @cris-mary: ce fata prompta~! love it! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Dragos FRD: asa da, ai o logica (bine, banuiesc ca te-ai convins de asta de-a lungul timpului). Nu pot decat sa fiu de acord cu tine. Uimit? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Am scris si eu la chestiune, acum ceva vreme, desi nu sunt tocmai femeie: http://managementdeidei.blogspot.com/2010/01/abc-ul-frumusetii-interioare-si.html

    RăspundețiȘtergere
  10. @ KirstDay :-) sunt de formatie chimist,sunt obisnuit cu logica....la facultate aveam un profesor care, spre sfârsitul fiecarui curs, zicea: ati inteles? Are cineva intrebari? Iritat de faptul ca nimeni nu-l intreba nimic, rabufnea: aveti un semestru intreg sa ma intrebati orice; eu n-am decât un examen si stiu o singura intrebare: de ce? Culmea, chiar asa a facut. Spuneai ceva, urma un "de ce?", pâna iti venea sa-ti iei lumea in cap. Am inteles totusi ideea si la urmatorul lui curs am fost mult mai atent....

    De ce sa fiu uimit? Ca esti de acord cu mine? Hai sa zicem ca sunt placut impresionat :-)

    Cine e CK? Cosmo Kramer, din Seinfield?

    Pot sa te intreb de unde vine KirstDay?

    RăspundețiȘtergere
  11. Pro-active este untratament impotriva acneei

    RăspundețiȘtergere
  12. @Mihai Cuza: tu scrii pentru suflet şi minte combinat. Şi cât se străduiesc unii să afle combinaţia asta. Am citit ce scrii, ca mai mereu... and I got it. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @cokeaddiction101: nu râde, băi :P

    RăspundețiȘtergere
  14. @Dragos FRD: Calvin Klein. Don`t even try to! :))
    DAR şi din Cosmo Kramer aş da citate oricând, e genial!

    Poţi să întrebi orice, numai "De ce?" să nu-ntrebi. Vine de la "cursed_day", un nickname pe care-l foloseam pe la vreo 14 ani când am descoperit mIRC-ul :)) Apoi, de plictiseală, m-am jucat cu el şi a iesit un kirst_day (nonsense - how I like it to be)

    RăspundețiȘtergere
  15. @mstracna: mă sperii :P de ce ştii lucrurile astea?


    @molie: ce-o să-i mai cumperi rujuri lu` fiica`ta, las` că vezi tu! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ii face tata ...Rujarie (exista acest magazin? :) )

    RăspundețiȘtergere
  17. @molie: sunt sigură că vei inventa tu ptr prinţesa ta :))

    RăspundețiȘtergere
  18. ba baieti dar km nesimtiti mai sunteti voi chiar nupuneti pret pe frumusetea fetelor va uitati numai sa fie dotata /:)

    RăspundețiȘtergere