sâmbătă, 12 iunie 2010

Killers 2010

Am fost aseară la filmul Killers. Credeam că după ziua lungă şi uşor stresantă, nimic nu mă mai poate relaxa. Ei bine, a reuşit această comedie-acţiune, o combinaţie interesantă, ca şi alăturarea pe ecran a personajelui lui Ashton Kutcher şi Katherine Heigl. O idilă superbă, visul oricărei femei, care începe unde în Nice, pe frumoasa Coasta de Azur.


Jen (Katherine Heigl) este o tipă obişnuită, calculată, deloc spontană, iar el este bărbatul misterios, cu un trup superb şi gesturi fine, care se îndrăgosteşte, surprinzător, de fata uşor ştearsă din peisajul său înconjurător. O poveste tipică filmelor americane, însă nu asta face filmul interesant, ci acţiunea, faptul că toţi cei din jurul cuplului mortal încearcă să-l omoare pe fostul agent CIA, Spencer (Ashton Kurcher), în schimbul unei recompense de 20 de milioane de dolari. 



Pare a fi un film care doreşte să încânte partenera cu ceva romantic, partenerul cu ceva acţiune şi în general pe toata lumea, cu ceva comedie. Şi reuşeşte în principiu, căci bărbaţii din sala nu au fost la fel de plictisiţi ca la o comedie tipică, romantică. Ca idee, filmul se situează undeva între Mr and Ms Smith, pentru ca e mai puţin serios, cum de asemenea e mai puţin amuzant ca Date Night. Oricum băieţi, nu-i numai acţiune, se discută despre sinceritatea într-o relaţie, ceva responsabilitate, dar scenele cu împuşcături şi explozii sunt suficiente ca să nu numiţi filmul a chick flick.

Vizionare plăcută!

See trailer here.

26 de comentarii:

  1. In sfarsit un film de vazut in cuplu! Un film pe care am sa'l vad, evident, singura :lol: dar daca zici ca nu e siropos, chiar am sa il iau si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @chocolatfollie: e ok de văzut... poate găseşti şi-un partener interesant ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. era pe lista mea de to do .. alaturi de tabloul tau .. am fost prea busy in ultima vreme :( abea astept sa ma eliberez:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cris-Mary: Da, da... şi eu aştept să revii.... şi-mi aştept şi tabloul :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @kirst
    Cele mai potrivite pentru cupluri sunt filmele cu razboi- dramele, eventual. Imbratisari, lacrimi, pupaturi s.a!
    Pentru necupluri sunt recomandate filmele de dragoste. Ca sa stie ce urmeaza, speranta si dorinta sa se coaca in asteptarea vremurilor cand apare si pentru ei cuplul! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Aha....filmul asta nu l-am vazut...dar inteleg din ce spui ca Date Night e mai bun....p-asta il am, dar inca nu l-am vazut, prin urmare stiu ce voi face diseara, dupa meciul Italiei :-)

    Mda....actorii arata foarte bine....când arati asa, ce conteaza daca mai esti sincer sau nu?!?!?!? Oricum ti se iarta toate...

    RăspundețiȘtergere
  7. DragosFRD: sper ca nu te referi la mine in ultima parte a postarii de mai sus :) :) :)
    !

    RăspundețiȘtergere
  8. @Crazy Mind: sincer, nesincer, dar tare full of yourself pari dacă ţi-ai însuşit replica lui Dragoş: "când arati asa, ce conteaza daca mai esti sincer sau nu?!?!?!? Oricum ti se iarta toate..."

    Oricum, ai dreptate cu filmele alea... cam ăsta ar fi scopul lor.. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Dragos FRD: Da, da... Începi, te rog, cu Date night...

    Cât despre fotbal... dacă m-aş pricepe, aş zice mai multe... Dar ştiu că o să câştige Italia :P

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Kirst, iti promit ca asa am sa fac. Iar la fotbal se pricepe toata lumea. Si la politica, da. Dar mai bine nu (re)deschid subiectul :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Dragos FRD: Mda.. chiar, ce mai e cu moţiunea aia?

    RăspundețiȘtergere
  12. KirstDay: dear, incercam sa ma amuz, desigur! Doar nu crezi tu ca eu cred ca sunt cine stie ce mascul feroce! :) Chiar nu era asta intentia mea. Bine, sunt cam plin de mine, dar nu asa de rau :)) Si sa stii ca nu-s nici taman ne-bine :))) Nu cu mult mai putin aratos decat cel din poza :) Dar nici el, la randul lui, nu e cu mult mai rau decat mine! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu e chiar asa asta cu priceputul si nepriceputul la fotbal si politica, e totusi ceva sa fii cel mai priceput la ceva ce se pricepe tot boboru'!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Crazy Mind: Sunt sigură că eşti o persoană care are grijă de ea. Aşa este normal să fim cu toţii, de altfel. :)

    Am încredere că arăti exact aşa cum spui... şi sper că asta ţi-a "pricinuit" numai lucruri bune-n viaţa ta de până acum... Aşa-i?!

    RăspundețiȘtergere
  15. @ KirstDay, daca tot ai deschis subiectul....am inteles ca "se judeca" marti. Incep sa nu mai am rabdare sa urmaresc stirile. Ca trece, ca nu trece, tot un drac. Ma rog, daca nu trece va fi un drac mai mic; daca trece - unul mai marisor

    RăspundețiȘtergere
  16. Kirst: ce legatura are una cu alta, respectiv coada vacii cu stampila primariei? :)
    Baai, de fapt, sunt nashpa! Da' nashpa rau, nu asa!! Chiar am castigat un concurs de biciclisti urati spre foarte urati! Pe partea ailalta a parcului- caci pe o parte a unui parc se desfasura concursul meu!- se derula un concurs de biciclisti frumosi. Hopaa, cand ne-am intalnit (normal ca din greseala!), brusc de altfel!, cu totii am avut o surpriza, si noi, si ei. Ei nu mai vazusera asemenea exemplare, noi nu mai vazuseram asemenea exemplare. Am lesinat cu totii. Si asta... fara sa ne ciocnim! :(

    RăspundețiȘtergere
  17. @Crazy Mind: adică tu mă întrebi despre preferinţele femeilor: relaţie serioasă vs one night stands şi eu n-am voie să te întreb dacă pe tine ca bărbat arătos te-a ajutat aspectul fizic în viaţă?! :)))

    Pe de altă parte, ai şi tu dreptate cu treaba aia, dacă tot te bagi în aceeaşi oală într-o acţiune de-a gloatei, măcar să fii cel mai bun la acţiunea aia! :)

    p.s.: te-aprinzi cam repede... cu ce te stingi?!

    innocent joke, dear

    RăspundețiȘtergere
  18. @Dragos FRD: foarte, dar foarte optimist azi :))))

    RăspundețiȘtergere
  19. Paaai....azi am lamurit niste probleme (si) cu mine insumi, asa ca nu-mi mai pasa, sa se "motioneze" intre ei pâna când n-or mai putea.

    RăspundețiȘtergere
  20. Kirst: eu?! ma aprind?!?! eu, Crazy Mind?!?!?! Nope.

    Pai, conducand actiunea gloatei, nu mai esti in gloata! As simple as that :))

    Mai, pai e aiurea sa spun altfel decat in gluma ca-s nu stiu cum :) Bine, ca sa-ti raspund la intrebare, fie si link-less :) , iata: asa cum un punct tare poate fi un punct slab, asa si unul slab poate fi unul tare. :) Iubesc cliseele! :) :) Adica, nu cred ca-i musai sa fii cu pometii intr-un anume fel, cu fund ca portbagajul daca esti femeie, sani ca marul/para/pepenele. Nici nu cred ca frumusetea e in ochii celui care priveste... Nu cred ca frumusetea se poate referi la un ceva ce are in el matze care miros urat, moare in putoare, putrezeste, se umple de viermi etc :) :) Cred ca se refera la raporturile artistice dintre obiecte. Iar eu nu vad o asa mare frumusete in raporturile neartistice dintre maduva spinarii si cochetul iris :) Ba nu, stai, in sensul asta cred ca exista frumusetea complexitatii; sa gasesc alta comparatie... Hmmm, ramanem la cea cu matzele!

    Satisfacator? :)

    RăspundețiȘtergere
  21. @Crazy Mind: Dacă trebuia să mă satisfacă, n-a fost suficient. DAR ca răspuns la întrebarea mea e arhisuficient. Îţi plac clişeele, dar tot le renegi tinzând spre analogii originale, doar doar vei fugi de original sin ăla.... :P


    Anyway.. nice chat. O să-ncerc să fac şi-un post în sensul ăsta, poate vom avea nişte comentarii ON TOPIC foarte interesante. Asta dacă-ţi mai oboseşti iris-ul citindu-mă, pardon, retina.. iris-ul e doar de decor :)

    RăspundețiȘtergere
  22. @Dragos FRD: aşa da, bună atitudine... vizionare plăcută la meci diseară! Poate rezişti să vezi şi Date Night... :)

    RăspundețiȘtergere
  23. KirstDay: poti incerca un mic explicit suplimentar? :)) Nu incerca sa scapi de original sin ala!
    Adica ce, imi sugerezi sa stau naibii ontopic si sa nu mai fug precum ochii cu probleme? :) Imi cer scuze, atunci :(

    Eu vreau sa te mai citesc... Daca tu nu ma vrei postand, eu te citesc! :)

    Nu sunt frumos si nici aratos, afirmatia mea initiala era una pentru amuzament, o falsa falsitate. Nu as putea judeca ce beneficii mi-ar fi adus IPOTETIC o anumita stare de lucruri- inexistenta! M-ai rugat, ergo ti-am raspuns! :)) E ca si cum m-ai intreba cum e sa fii femeie! Nici asta nu sunt... :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Si acum, la sugestia posesoarei acestui blog!, eu, un mare iubitor de film (acum e pe bune!) :), consider filmul recomandat ca fiind unul bun.
    Dar eu tot nu cred in sinceritate deplina... atunci cand vine vorba de relatii. See u around, k-day! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Crazy Mind, să nu mă dezamăgeşti (că nu-s obişnuită). Am să aştept mereu comentariile tale, ca pe nişte mingi ridicate la fileu... :)


    Serios... come around! ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. Am vazut, in sfârsit!, filmul. Dar n-am inteles de ce personajul interpretat de Tom Selleck trebuia sa fie in elicopterul care a explodat spre inceputul filmului. Valeleu!, si ce bine seamana Tom cu Burt Reynolds, abia acum am realizat.

    Dar incep sa inteleg de ce CIA e o firma non-profit. Nici n-ar fi avut cum sa fie profitabila. Adica...pregateste niste oameni pentru a ucide profesionist, apoi pregateste altii care sa-i elimine pe primii. Si nimeni nu observa nicio contradictie....

    In rest, cam multa agresivitate pentru gustul meu...

    Care e urmatorul film recomandat?

    RăspundețiȘtergere