joi, 27 mai 2010

If I were...

Leapşa de la Cris-Mary! Yey! Mulţumesc...
Deşi am un examen la master în 2 ore pentru care n-am învăţaţ mai nimic... nu m-am putut abţine de la a completa următoarea leapşă as we speak. Start:

* Dacă eram un anotimp… aş fi fost toamna
* Dacă eram o lună… aş fi fost noiembrie
* Dacă eram o zi a săptămânii… aş fi fost vineri
* Dacă eram o parte a zilei… aş fi fost după-amiaza
* Dacă eram un animal marin…aş fi fost delfin
* Dacă eram un animal de uscat…aş fi fost pisică
* Dacă eram o virtute… aş fi fost prudenţa
* Dacă eram o planetă… aş fi fost Mercur
* Dacă eram un lichid … aş fi fost apa
* Dacă eram o piatră… aş fi fost ametist
* Dacă eram un metal… aş fi fost argint
* Dacă eram o pasăre… aş fi fost rândunică
* Dacă eram o plantă… aş fi fost bonsai
* Dacă eram o stare a vremii… aş fi fost capricioasă
* Dacă eram un instrument… aş fi fost chitară
* Dacă eram un sentiment… aş fi fost bucurie
* Dacă eram un sunet… aş fi fost un sunet de vioară (pănă la urmă, ea emite cele mai frumoase şi mai complexe sunete)
* Dacă eram un cantec… aş fi fost Delirul (sau "Râd şi plâng" - primul cântec pe care am învăţat să-l cânt la chitară; suna aşa bine pe voci, ori de câte ori cântam cu prietenele mele)
* Dacă eram un film… aş fi fost The Way We Were
* Dacă eram un serial… aş fi fost Sex and the City
* Dacă eram un oraş… aş fi fost New York
* Dacă eram un gust… aş fi fost acru
* Dacă eram o aromă… aş fi fost de oregano
* Dacă eram o culoare… aş fi fost purpuriu
* Dacă eram un material… aş fi fost dantelă
* Dacă eram o parte a corpului … aş fi fost mâini
* Dacă eram un drog… aş fi fost THC
* Dacă eram un accesoriu… aş fi fost cercei
* Dacă eram o expresie a fetei … aş fi fost încântare
* Dacă eram o materie… aş fi fost limba şi literatura română
* Dacă eram un personaj de desene animate… aş fi fost Jasmin (Aladdin)
* Dacă eram o formă… aş fi fost spirală
* Dacă eram un număr… aş fi fost 10
* Dacă eram o masină… aş fi fost un Aston Martin
* Dacă eram o haină… aş fi fost o rochie (de la Oscar de la Renta eventual)




Oki, dăm şi mai departe frumoasa leapşă, la: Molie, Black Angel, Machiaveliq, Orry, Nice, MadMe, Marius Strâncă, Izuh, Laddy Bug (când termină cu licenţă), Dragos FRD, ÎnvăţătorulChocolate Follie şi cine mai doreşte, cine mai pofteşte... :)

29 de comentarii:

  1. Valeleu....câte mai sunt....multumesc pentru leapsa....

    Foarte, foarte interesante raspunsurile tale. Totusi, daca e sa ma iau dupa numele tau, mai degraba ar fi trebuit sa preferi amarul decât acrul...

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand bafta la examen. :) In al doilea, tin sa remarc ca ma regasesc si eu in unele din raspunsurile tale, chiar daca la timpul potrivit am spus cu totul altceva.
    Ce inseamna la timpul potrivit? Inseamna luna decembrie a anului 2009 cand(se poate verifica in arhive) m-am ocupat si eu de aceasta minunata lepsuta. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dragos FRD: heh... acrul nu-i aşa rău... Am citit şi răspunsurile tale din dec 2009 de la Nice de pe blog.... ;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. ms pentru leapsa :D
    promit ca imi fac timp zilele astea ptr ea...pupic :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @ KirstDay, chiar uitasem ca am completat "chestionarul" cu pricina, mi-a adus aminte Nice. Multumesc pentru ca le-ai citit. Si? Cum ti s-au parut? (ha ha ha, sa vedem daca raspunzi...)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ei da..ma asteptam la raspunsuri frumoase din partea ta;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @LadyBug: te amân dacă iei 10 la licenţă! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Black Angel: aştept răspunsurile tale :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @Cris-Mary: tu treci şi pictează mâţa aia, da, artistă mică!! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Dragos: de la faza cu "Rădăcina tuturor relelor: Dumnezeu." am încetat să mai citesc...

    RăspundețiȘtergere
  11. @ KirstDay, eu cred intr-o divinitate unica; daca e unica, inseamna ca de acolo vin toate. "Relele" si "bunele" sunt niste catalogari foarte aproximative, conventionale, ce e "rau" azi poate fi vazut ca "bun" mâine. Sau ce e "rau" dintr-un punct de vedere poate fi "bun" din alt punct de vedere in acelasi timp. Pentru ca "noi" suntem subiectivi si definim "raul" si "binele" cum ne convine noua.

    Daca insa credem ca "relele" vin din alta parte, inseamna ca avem (ca sa zic asa) o anti-divinitate, egala ca valoare si de semn contrar. Si "descoperim" o credinta duala. Ceea ce nu e "rau". Atâta doar ca incetam sa mai fim crestini....Orice personalitate se poate dezvolta armonios si intr-o credinta duala.

    In plus, "raul" are si el locul lui in societate. Daca n-ar exista "raul", de unde am sti ce inseamna "binele"? Cu ce am compara? Daca ar exista numai "bine", noua ce ne-ar mai ramâne de facut pe lumea asta?

    Oricum, iti multumesc pentru faptul ca ai dat atentie.

    Care crezi tu ca e radacina tuturor relelor? Sper ca n-o sa raspunzi ca Satana....

    RăspundețiȘtergere
  12. @Dragos FRD: pot sa dau si eu un raspus.. pot .. oricum pana sa zici nu deaj va fi postat raspunsul .. radacina tuturor relelelor este in fiecare din noi .. ai puterea sa alegi in a face bine sau rau ..nu face nimeni in locul tau ca sa gasesti pe cineva pe care sa dai vina ..pur si simplu e alegerea noastra ..a fiecaruia dintre noi ... asta e parerea mea

    Raspunsul comic: mamele lui Basescu si a lui Boc .. ele sunt radacinile din care a iesit raul :D:D:D:D .. ma scuzi .. am fost rautacioasa

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Cris-Mary, exact :-) radacina tuturor relelor este in fiecare din noi pentru ca vrem cu orice pret sa ne impunem altora "binele nostru", pe care il consideram ca absolut, pe când el e doar relativ. Ne dam seama ca "avem puterea sa alegem" pentru ca avem constiinta. Iar constiinta avem tot din cauza unei erori: stramosul nostru comun a mâncat din nenorocitul ala de fruct....

    Ceea ce zici tu nu contrazice cu nimic ce am zis eu.

    Ai dreptate. Ce bine ar fi fost fara Basescu...l-am fi avut presedinte pe Geoana si asta ar fi dus cu siguranta la armonia universala. PSD ar fi guvernat fara convulsii alaturi de PNL...pupat piata Independentii...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Dragos FRD: am schimbat ceva vorbe în ultima vreme. E prima oară când simt că îmi jigneşti inteligenţa. Discursul tău mă lasă rece. Superficialitatea de asemenea.

    Este exclus să spui că "Rădăcina" Răului este Dumnezeu. Evident că binele şi răul au existat dintotdeauna în Univers. Sper să fii tu suficient de profund în gândire ca în minunatele explicaţii ca să pricepi ce-ţi spun.

    Mulţumesc şi eu ptr justificarea universal valabilă a răspunsului tău. Ador exprimări de păreri! Nu pot fi mereu de acord cu ele, însă.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Cris-Mary: Ba ceea ce-ai zis tu contrazice expunerea lui Dragoş, categorică şi plină de blamare a lui Dumnezeu (ŞI ATÂT).

    E un subiect dificil şi sensibil, eu nu l-am abordat în postările mele la modul ăsta şi nici n-o s-o fac, dar nici nu am avut tăria să evit reply-ul la unele comentarii.

    Oricum, vă mulţumesc pentru exprimarea părerilor, mai ales a ta, Cris-Mary, care m-a amuzat şi încântat teribil :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. @ KirstDay, imi cer scuze, nu mi-a trecut prin cap sa-ti jignesc inteligenta. Nu credeam ca o provocare intelectuala, de orice natura ar fi ea, ar insemna "jignire". Daca asta ai inteles...nu pot decât sa regret. Imi pare rau si te rog sa ma ierti.



    Eu nu am facut nicio afirmatie categorica, n-am zis ca am dreptate, mi s-a cerut o parere, am expus-o si am simtit nevoia sa o justific.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Dragos FRD: Nu e cazul. Aici nu se cere scuze ptr nimic. Ştii şi tu la fel de bine ca mine că nu e o provocare intelectuală, oricum!

    Mă aprind doar când încearcă cineva să găsească justificare ptr rău, altundeva decât înăuntrul său sau al celorlalţi, în faptele sale sau ale celor din jur, mă aprind când cineva găseşte justificare ptr rău în Dumnezeu. Dar, subiect închis! :)

    Apreciez fiecare opinie a ta pe acest blog, please do continue;)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Dragos FRD : nici cu mama lui Geoana nu imi e rusine ..a scos si ea acelasi tip de rau ..doar ca e unul de alta culoare politica .si nu e el de actualitate . Clipa lui de glorie s-a stins repede, a durat o noapte :D

    Azi sunt pusa pe glume si sunt f happy asa ca imi e greu sa ies din starea asta de vineri. Luni plec in Amsterdam :D

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Crissu, norocul tau ca aeroportul nu intra in greva luni....desi...inca nu se stie...Calatorie placuta si sa ne povestesti si noua cum a fost, cum arata criza belgiana, ce mai face presedintele Belgiei si cum suna limba belgiana....si eu sunt pus pe glume...

    RăspundețiȘtergere
  20. >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D<
    Este rezolvata.(de ieri muncesc la ea) :)
    :) Molie-nascut toamna, noiembrie.
    Stii sa canti la chitara. Bravo. >:D<
    Face bine (cateodata) gustul acru. ;)
    Sunt pentru dantela. ;)
    Aston Martin=o frumoasa "jucarie".
    >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. gata ! am terminat leapsa!!! sper sa iti placa!!!;)

    RăspundețiȘtergere
  22. @molie: mereu încântată de răspunsurile tale.. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. @B.A.: măh da original poţi fi! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. @keltghost: a girl knows ;-) Happy 1 IUNIE! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Ești singura care vrea să fie Aston Martin, ca mine . :D

    RăspundețiȘtergere
  26. @Diana: clişeu or not... "great minds think alike" ;-)

    RăspundețiȘtergere