vineri, 26 februarie 2010

Tablou

Da, gata, de 2 zile, 23 is the number. M-a amuzat o treabă interesantă la oamenii care m-au vizitat fix de ziua mea, erau majoritatea îmbrăcaţi în violet. Cât de mult m-am străduit să nu vorbesc despre flacăra violet, despre stema modificată (sau de fapt decolorată), despre distinsele vrăjitoare de etnie rromă care îndepărtau necuratu` la congresul PSD-ului ori despre faptul că până şi site-ul Ministerului Finanţelor este violet (aşa cum l-a făcut Andrei Gheorghe)... cumva, flacăra violet mă urmăreşte!


Bun, trecând peste, am prieteni geniali, la care ţin mult şi îi apreciez pe fiecare pentru toate lucrurile bune din ei. Şi îmi iubesc familia. Şi alte clişee lacrimogene.
Revenind, am mâncat, am băut... Ah mi-am adus aminte de un filmuleţ, cred că aşa va trebui să începem să bem şi noi vodka:


A fost frumos...
Apoi zile frumoase, cu problemele existenţiale ale tuturor în jur, mai divorţează Moni sau nu (vital de urmărit şi aflat, desigur), cu ploaie, apoi un timid soare, cu multe alte chestiuni atât de importante pentru viaţa noastră uşor rutinară...

Vă las să vă delectaţi, cu artă şi cu un băiat talentant:

6 comentarii:

  1. Mă gândeam cine e Moni :)))) În mintea mea era ceva de genul - ce prietenă de-a ta divorţează??!! :))), după am văzul tagul. Penal oricum :-j. Mă oftic, ca eu nu pot să beau aşa vodk :(. Ultimu clipuleţ e prea tare şiiii prietenii tăi te iubesc, inclusiv eu ;;)!

    RăspundețiȘtergere
  2. :* love you 2 guys...
    da`, păi ştii că-mi pasă de moni :))

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani !!!!
    Multa inspiratie, noroc cu carul si cat mai putine clipe violete.
    Cam cu intarziere urarea, dar mai bine mai tarziu decat niciodata...

    RăspundețiȘtergere
  4. Apreciez.. Mulţumesc mult ptr urări~

    RăspundețiȘtergere