duminică, 28 februarie 2010

Lumea văzută de Ion B

Mi-am adus aminte azi, când am citit ştirea cu titlul "Cum a ajuns românul Ion B., fost cerşetor, să o cunoască pe Angelina" (sursă), de super filmul pe care l-am văzut prin decembrie 2009 parcă, pe HBO. Şi mi s-a părut interesant. Nu doar mie, se pare. 



Ar fi multe de zis despre "Lumea văzută de Ion B.", dar cel mai bine, trebuie urmărit. Nici nu durează foarte mult, însă e plin de înţelesuri.



p.s.: Pe protagonist îl puteţi găsi şi pe facebook, cu numele său, Ion Bârlădeanu.

8 comentarii:

  1. Tare...acum lumea il invidiaza :))

    off topic- da m`ai trecut bine :P !

    RăspundețiȘtergere
  2. @cOokie: Drept dovadă vie, nea` Ion B. ne demonstrează că ORICE este posibil. Şi că uneori, nu e prea târziu, doar uneori.
    off topic: keep in touch :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Un martisor pentru tine la mine pe blog. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @molie: Frumos gest! Mulţumesc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare asta cu facebookul.. Am devenit fan Ion B.! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. i-am vazut expozitia. bunicu photoshopului. si umor garla

    RăspundețiȘtergere
  7. Da.. e tare "puştiu`". M-a amuzat o fază din film (nu ştiu dacă l-ai văzut): când se duce el la prima expoziţie proprie şi îşi lustruieşte încălţările cu un rest de cremă ptr pantofi aruncată la ghenă, apoi, încântat de rezultat, îşi dă şi pe geaca de piele, de mult uzată şi crăpată... rezultatu` e o mânjeală totală! :)) Anyway.. atâta pricepere şi uneori atâta lipsă de îndemânare: un talent NATURAL :)

    RăspundețiȘtergere