miercuri, 17 martie 2010

AGAIN, o leapşă...

1. În momentele cele mai dificile şi în care simţi nevoia să te ajute cineva, la cine te gândeşti prima oară?

Rare momente. Iau majoritatea deciziilor singură şi încerc să-mi rezolv problemele singură. Mereu fac ce SIMT.


2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

O muscă. Nu ca să stau fără sens pe un căcat, ci ca să profit şi să fiu acolo unde se petrec lucrurile interesante (unde nu mă pot afla aşa uşor în mod normal).



3. Daca ar fi să poti schimba o persoană, care ar fi aceea?

Aş schimba multe persoane, spre binele lor. Nu mă dau de gol, muncesc la asta.

4. Ce ai face pentru liniştea ta sufletească?

Mai multe lucruri bune.

5. Care crezi ca a fost până acum cel mai important moment al vieţii tale?

Întregul meu parcurs de până acum. Am ajuns să am la 23 de ani ceea ce alţii pe cont propriu nu pot avea la vârsta asta (o concluzie bazată pe generalizare: majoritatea + 1). Şi dacă o să mai am şi sănătate şi de acum încolo mi-ar fi suficient.

Întrebările astea existenţiale merg către: Izuh, Machiaveliq, Molie, Gold, cOokie Jar, Radiaa şi cine mai vrea să-şi piardă 2 minute preţioase din viaţă ca să dea 5 răspunsuri.

8 comentarii:

  1. imi plac intrebarile postate, leapsa cum le numesti:) crisu zice asta...
    app trebuie sa am blog ca sa nu mai apar anonim ?I wonder

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu :))
    O să-ti dau un e-mail şi îţi explic cum să faci să îţi apară numele ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am rezolvat-o, o voi posta mâine! :D Dar.. de ce muscă?? :)) Nu puteai spune şi tu fluture ca mno, tot e sezonu lor?:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha ha ma intreb unde vrei sa bati...mai exact ce problema ai incat cauti prin altii raspunsuri facand totul sa para un simplu "oracol de amuzament" dar totusi hai sa te ajut...vad ca sunt prima :P

    1. La cine ma gandesc cand am probleme...vei zice ca te copiez dar stii bine ca nu...MI LE REZOLV SINGURA iar mai apoi arunc cate o intrebare "ici colo" insa imi sunt relativ indiferente raspunsurile pt ca FAC CE VREAU :D si de ce sa nu recunosc de multe ori mi-am luat vb ta leapsa insa...traiesti...si inveti...sanatosi sa fim :)
    2. in treaba cu musca te aprob :D insa e galagioasa cred ca as prefera un purice :P si mi-as dori sa ma inmultesc intr-o zi cat pt toti "prietenii" mei :D:D:D
    3. pai incepand cu Alex...continuand cu tata si terminand cu TOTI GEMENIIIII iar mai apoi daca am chef de acte de binefacere alti cativa :P
    4. Aici voi fii putin "cutra" as face MUUULTI BANI :D (stiu stiu sanatatea e cea mai importanta insa am mai spus eu multor oameni mi-as dori sa mor intr un avion plina de bani :)) )
    5. Pana acum e greu de spus...am cateva realizari care la timpul lor au fost "wow" insa deh...sunt un simplu trecut care POATE ma ajuta in viitor insa cel mai important moment il voi considera atunci cand ma voi simtii pe deplin implinita din toate punctele de vedere si sunt "peste" come on ...eu zic ca va venii acel moment nu? :)):* miss u2

    RăspundețiȘtergere
  5. Avand in vedere ca m-am bagat cu japca in seama si inrebarile i le-ai adresat lui Gold am sa-ti raspund eu pt el:

    1. "Daca am probleme ce? Le rezolva altii" :))
    2. Probabil un amstaff ceva :)) sa nu mai aibe probleme pe afara.
    3. Cred ca m-ar schimba pe mine sa numai fiu asa exigenta cu un TAZMANIAN ca el
    4. Un os cred ca e de ajuns dar unul MAAAAREEEE :))
    5. Ma urc in paaaaaaaattttttt :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. @izuH: MUSCĂ, fluturii trăiesc doar o zi :))

    @Bianca: ohoo, apreciez că ai scris aici, mă aşteptam să postezi la tine la blog, dar şi asta-i o treabă interesantă! Marfă Răspunsuri!

    Iar ale lui GOLD sunt GENIALE :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @molie: ca de fiecare dată, un atent! :)

    RăspundețiȘtergere