duminică, 7 martie 2010

Lăsaţi femeile frumoase bărbaţilor lipsiţi de imaginaţie

Un post necomercial. De bărbaţi uşor de ignorat, pentru femei, un preview pentru 8 martie.
Sunteţi femei. Din acelea extraordinare, toate! :)

În general, un post pentru toate femeile din blogosferă pe care le citesc, începând cu fetele de la blogroll şi continuând cu toate cele ale căror pagini le citesc şi comentez mereu cu plăcere.

Şi în special, un post pentru:


  • My M. – pentru multe lucruri. Pentru tot ce m-a învăţat, pentru că tot de a spus s-a dovedit a fi adevărat, pentru ce-mi spune încă şi mă încăpăţânez să cred cred că nu-i adevărat. Şi pentru că o iubesc.
A mother holds her children's hands for a while, but their hearts forever.


  •    Vali – pentru că la ea ştiu să mă duc când am nevoie de exemplu de dorinţă de  indepenţă, de putere şi curaj. Şi totuşi, pentru că sper să realizeze uneori că trebuie să-i lase pe cei din jurul ei să se descurce singuri, să înceapă să fie egoistă. Ah, am un citat pentru ea:

“În spatele unei femei de succes, se află un bărbat şomer”
  •   Cristina - care mă suportă când am chef de vorbă în pauzele de la birou, pentru că nu am găsit un răspuns pentru care ni se întâmplă anumite lucruri. Pentru că e independetă şi o rog să nu se obişnuiască prea uşor cu asta :). Şi pentru că e om... şi uneori fragilă.

There is a special place in hell for women who do not help other women.  ~Madeleine K. Albright

  • Crisu` - pentru putere, pentru că mereu reuşeşte, pentru că aparent, nu are niciodată probleme, pentru că se spune că a găsit reţeta fericirii şi mai ales pentru că merită! 
Îi dedic personajul Charlotte din Sex and the City.


  • Anamaria – pentru că nu există verbul NU POT când vorbeşti cu ea, pentru că e cea mai bună în ceea ce face şi pentru că nu ar concepe să fie vreodată ALTFEL. Şi pentru că va ajunge departe, dar va fi mereu atât de aproape.
Îi dedic personajul Miranda din Sex And The City:



  • Ioana – pentru că te poţi baza pe ea, pentru că rareori îţi spune nu (iar atunci sigur e spre binele tău), pentru că are un suflet mare şi pentru că îmi pare rău că nu ştie ce-i mai bine şi pentru ea.


  • Ramona – pentru că ştie să se distreze, pentru că e plina de viaţă şi ironii şi pentru că mă înţelege perfect. Şi pentru că nu ştie niciodată exact ce vrea, în afară de faptu` că vrea să se simtă bine! :)
Îi dedic personajul Samantha din Sex and the City.

  • Sabina – pentru că o să aibă nunta anului 2010! Şi pentru că nu o să mă chinuie să fiu domnişoară de onoare. Şi pentru că e singura femeie din jurul meu care înţelege ce spun prin FS10N, FBL5N, F-34 etc. 

  • Alina – pentru exemplul de tărie, pentru super stabilitate emoţională şi psihică. Pentru că merită multe lucruri bune şi şi-a dat suficient de repede seama de asta.


  • Lorre – pentru atât de multe lucruri… şi pentru reuşite, pentru TOATE reuşitele! Şi pentru că o am lăngă mine. Şi ar trebui să profit de ea!


  • Izabella – pentru că e uimitor cât de bine poate face lucrurile, chiar şi la vârsta ei. Dar pentru că nu trebuie să i se urce la cap, să nu uite să mai asculte şi de alţii!


  • Elena  - pentru că este mai inteligentă decât are ea impresia, pentru că a făcut alegeri bune în viaţă şi pentru că merită să fie fericită. Şi pentru că mi-este dor foarte des de ea. Den Hagen mi-a furat-o! :(



  • Elena T. – pentru că e altfel şi pentru că emană asta de la distanţă. Pentru că e foarte frumoasă şi nici măcar nu a ştiut să se folosească de asta. Şi pentru că îi doresc să se regăsească şi să fie fericită, aşa cum spune că este.



  • Monica R – pentru că am avut norocul să o cunosc, de curând, dar să-mi rămână aşa adânc în suflet. Pentru că e un exemplu de orice e posibil. Pentru că a ales, după atâta vreme, România. O îmbrăţişez!



  • Svetlana – pentru că i-am apreciat mereu tăria specifică oamenilor de peste Prut. Pentru că acum mi-a furat-o Parisul cu mirajul lui, pentru că a dat ceea ce credeam eu că este totul, pentru incertitudine şi de fapt aşa a ajuns să găsească fericirea.


  • Bianca - pentru că sper să înveţe ce vrea şi să facă mişcări altfel decât la impuls. Şi pentru că e super tipă!

It is the woman who chooses the man who will choose her.



Vă dedic tuturor melodia de mai jos, tuturor celor menţionate şi tuturor fetelor care mă citesc:






Ah, fetelor, eu o să-mi atribui, dacă vă întrebaţi, doar pentru azi, personajul Carrie din Sex and The City. Din două motive: trăiesc pentru iubire şi-l am pe Mister Big :))


48 de comentarii:

  1. Ascunde-n sufletul gingaş un univers plin de comori,
    Din ochii mari poţi să culegi priviri prinse-n buchet de flori,
    Cu multă linişte şi calm pe buze grafiaz-un zâmbet,
    Iar glasul său armonizează blând vibraţiile unui cântec.
    La tâmplele fierbinţi ea poartă doar amintiri din flori de gânduri,
    Cu mâna fragedă le-aşează într-un album cu foi prinse în riduri,
    La gâtul diafan cristalele de rouă stau prinse-n colier,
    Pe umerii rotunzi timpul aşterne poveste de iubire şi mister.
    Îmbracă astăzi rochie din verde crud de iarbă,
    Privire de bărbat puţin iscoditoare trece şi se întreabă,
    Cine-i această lume discretă , virtute-ncântătoare?
    Este FEMEIA,MAMA, IUBITA ce azi e-n sărbătoare.
    Gânduri sublime îţi trimit pictate-n fluturi diafani,
    Să fii iubită, să-nfloreşti şi un suav, LA MULŢI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi acum să trecem de parte filingăloasă şi îţi doresc să te bucuri de Mr. Big de 8 martie !! :)) I love you! huuuggg.

    RăspundețiȘtergere
  3. @evergreen: LMA şi ţie, great woman! :*

    @Geanina: Mereu mă încânţi.. mereu reuşesti! La mulţi ani! :*

    @izuH: haha, 10x girl, hope i`ll do it! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce pot spune, m-ai flatat....
    La multi ani pt frumoasa zi de 8 martie pe care cred ca o meritam toate cu varf si indesat :)) PUPICI

    RăspundețiȘtergere
  5. @Bianca: You sure have right! :))

    LMA, be happy! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Uhhh .. ce dedicatie " TRue" :P
    I like it ~
    La multi aniiiiiiiii !! Sa fii iubita maaxim !

    Take care !!

    RăspundețiȘtergere
  7. @cOokie Jar: you too! I like special girls :*

    RăspundețiȘtergere
  8. alex said: she posted nothing for meee ????? what about meeee ?
    de ce faci discriminari, draga mea? de ce nu te porti cu toate fetele la fel??????? ;)

    multumesc mult! sa ai o zi frumoasa! pupicioi

    RăspundețiȘtergere
  9. @elien: alex nu e fată. dar ştiţi doar că-l iubesc şi pe el :))
    Today is all about YOU and US, the girls :))
    Kisses! I`m sure Alex will understand. I`ll write a special post for guys, 2morrow :))

    RăspundețiȘtergere
  10. raluc, super tare :) OK OK...i can take a hint cu domnisoara..:)
    dar m-ai facut sa-mi doresc sa le cunosc si eu pe celelalte fete demne de atatea laude, prin cuvintele tale parem toate niste persoane speciale :) si cum oamenii care se aseamana se aduna....intelegi tu :) :)
    si m-ai facut si sa vreau sa aflu ce naiba face F-34 :))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Trebuie să facem o reuniune cu TOATE fetele! Te distrăm în ultima ta zi de libertate :))
    Deci azi e o zi câştigată, am învăţat ce face f-34 :))

    Te pup şi îţi doresc cele mai bune lucruri din lume! Şi să ai nunta aia pe care ţi-o doreşti! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. thanks la fel!!! numai bine ptr toate, ca doar meritam :)

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani!!! Sa fii iubita muult si sa te bucuri de Mr Big! :)
    ms pt dedicatie, e f tare >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani si multumesc tare pentru cadoul muzical, mi-a facut placere sa-l ascult, mai ales ca uit de multe ori de "chansonetele" frantuzesti :P Le doresc tuturor personajelor postarii tale numai bine si o primavara insorita! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. @Anonim: Sigur merităm!

    @Alina: HUG my dear!

    @Molie: genial şi original :) multe îmbrăţăşări!

    @Misaki: Şi mie îmi face plăcere să te citesc mereu! La mulţi ani! :) hugs

    RăspundețiȘtergere
  16. Un omagiu frumos adus femeii... :)

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  17. minunat!
    O primavara calda si plina de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  18. @orry: La fel! BE supermegaextra happy! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. promit sa fiu! Super-mega-extra happy!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  20. @Black Angel: Mulţumesc! Îmi place mai mult de tine aşa serios! :))

    RăspundețiȘtergere
  21. @offshore: well, 10q. la mulţi ani femeilor din jurul tău! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  22. Superb postul! Felicitari!
    La multi ani! Sa fii inconjurata numai de femei minunate!

    RăspundețiȘtergere
  23. Alex is girl too!!!!!!!!! Maybe you didnt spend enough time with him to realize that! But we forgive you and, yes, he'll understand that some people see only the outside :))) coz on the inside he's all pink and stuff :)))))
    big huuug and lots of kisses

    RăspundețiȘtergere
  24. Primavara... anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de 8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca!
    Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni..si fie ca primavara iubirii sa iti inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.Iti doresc un 8 Martie cat mai frumos :*.

    RăspundețiȘtergere
  25. Foarte tare postarea! Se vede când faci un lucru din inimă! La mulţi ani! Sunt şi eu fericit că mâine miroase a şpriţ! :D

    RăspundețiȘtergere
  26. clar, se observă că e cel mai bun post :D

    RăspundețiȘtergere
  27. @freyja: 10x! şi tu să fii happy şi la fel de talentă. nu ca sandra brown, te-a tot comparat lumea. I don`t like her. E prea comercială. You have the spark :)
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  28. @elien:oh yeah, I know enough of Alex to realize that... but I`ll mention him in my post 2morrow :)) the one for the GUYS day :)))

    hug and kisses :*

    RăspundețiȘtergere
  29. @vali: Mulţumesc, MULT de tot. Toate cele bune şi pentru tine! U r a great guy :)

    @machiaveliq: da, da, vă vine rându` şi voi, că pe noi prea ne-aţi răsfăţat today :(

    @izuH: Băi.. nu mă lauda aşa, că nu mai scot posturi interesante apoi :))

    RăspundețiȘtergere
  30. crisu zice :
    De cativa ani descopar cat de cool e sa fii gajica, asta ca sa nu zic femeie sau fata( ma aflu pe la jumatate, unele poate stiu de ce).

    Melodia e superba, sper ca toti tipii din vietiile noastre sa fie constienti ca ne au. Asta, ca sa fiu usor feminista:P

    O persoana foarte draga mi-a zis ca eu afisez o falsa fatza, a persoanei super implinite fara probleme.. hehehe tu ai pus punctul pe I, APARENT fara probleme.

    Eu cred ca multe dintre noi nu avem cu adevarat probleme, poate angoase, griji, frustrari, usoare invidii sau nici macar. Eu definesc problema in alt mod. Asociez termenul problema cu alte lipsuri: materiale, de sanatate, de dezastre. Daca eu am probleme, ce pot zice de cei din Irak, Chile, Haiti, China, Cuba ? si multi altii ...

    Unii poate se confrunta cu lucruri mult mai apasatoare decat : azi nu am bani sa imi iau cizmele din noua colectie Zara etc.. u know.
    Si poate de-aia nu imi place sa imi amintesc sau sa incarc persoanele dragi cu chestii care nu prea conteaza decat pentru mine.

    Si nu e pacat sa fii fericita, nu e ceva aiurea cu tine daca traiesti clipa gandndu-te ca da, exista si o zi de maine in care trebuie sa o iei de la capat, cu amanuntele astea APARENT fara importanta care iti fac ziua mai buna.

    Si hai sa fim MAI recunoscatori pt ce avem : parinti, APARENT banala fraza: o masa calda, un acoperis, o persoana care iti da fluturi in stomac chiar dupa ce ati trecut de primele luni de intalniri.

    Nu e pacat, nu e for granted.

    Hi hi ce comment ti-am tras, din suflet pentru ca si postul asta al tau e din suflet, asa cum zicea Big-ul tau :P BIG LOVE... O meriti :X

    TE PUP SI HAPPY 8 MARTIE DAY, vorba lui Bog'. kiss & hug !

    RăspundețiȘtergere
  31. chiar vroiam sa-ti zic k u ar trebui sa fi carry,despre mister big(fara sa se supere marian care stie k il apreciez :*)il prefer pe actorul din film :P...Iti mulumesc pt dedicatie
    :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  32. @Crisu`: Am avut o zi super încărcată de vorbe frumoase, de flori şi de gesturi simpatice. DAR NIMIC, ascultă-mă, NIMIC nu se compară cu ceea ce mi-ai scris tu aici... Mai ales pentru că, în siguranţa mea faţa de prietenia noastră, aş fi avut nevoie de nişte răspunsuri, dar nici nu mi-am dorit să pun întrebări. Am încredere în tine, am încredere că eşti happy şi am încredere că în momentele grele, pe care cu siguranţă le vom avea, o să ştiu de la cine să învăţ şi la cine să apelez. Şi da, TE INVIDIEZ, dar într-un aspect pozitiv al ideii, ştiu că ai lucruri frumoase lângă tine, ştiu că eşti iubită (of Doamne, TOŢI vedem astaaaaaa) şi nu pot decât să mă bucur pentru că meriţi!

    Şi... răbdare, răbdare cu noi şi mai ales cu ştii tu cine, va înţelege, te vom înţelege toate, la un moment dat.


    Mulţumesc că-mi eşti prietenă! :*

    RăspundețiȘtergere
  33. @ioana: haha, nu se supără el.. ştii doar!
    love my grl!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  34. crisu zice'
    comm meu a fost o paranteza prea patrata :)) la esenta mesajului, si poate ca am aberat, insa revin, subliniez, evidentiez :)))

    tb sa fim recunoscatori, ca oameni, si fete si baieti pentru ce avem, pentru ca avem muuulte, si vb de toti pe care ii cunosc :D si ma bucur si sper sa fim si mai bine si peste 50 de ani :D

    RăspundețiȘtergere
  35. My girl, you managed to put a smile on my face :)
    In primul rand ii multumesc din suflet omoloagei mele pentru cuvintele frumoase;) Sper sa stiu sa ma ridic la nivelul asteptarilor celor din jur. Dar tu cum esti prietena mea, vei tine la mine si atunci cand voi avea parte de esecuri.
    Tu stii ca eu te apreciez mult si, poate tu nu stii, dar in anumite aspecte ale vietii mi-ai fost model si imi vei fi in continuare.
    Bineinteles ca vom fi aproape... Tu crezi ca finutul/finuta mea nu-si va cunoaste indeaproape nasa?

    Luv u girl! O viata minunata iti doresc!

    Anamaria

    RăspundețiȘtergere
  36. @anamaria: fetelor, am să vă cer să ma opriţi... mă faceţi să plâng şi ştiţi că nu îmi stă în caracter :P

    I love you 2 girl :*
    Şi ştii foarte bine cât ţin la tine!! Şi cât de mult te apreciez pentru eforturile tale. D`aia vreau să fii FERICITĂ! :*

    Şi vei fi... We`ll be close...

    xoxo:*

    RăspundețiȘtergere
  37. Thank you Kirst...la multi ani si tie si tuturor acestor d-soare speciale mentionate de tine mai sus!
    Ma intreb...de ce 8 Martie, este o zi speciala dedicata femeii?! Oare pt ca toate celelalte zile ale anului i le dedicam barbatului! :P

    RăspundețiȘtergere
  38. Măi.. şi eu am impresia asta...
    Dar poate cele mai alintate dintre noi ar zice că nu e aşa, că barbaţii din viaţa lor le cocoloşesc ZI DE ZI! :))
    Dar o să le dedic şi bărbaţilor într-un post pe blog :))

    Te pup! See you soon! :*

    RăspundețiȘtergere
  39. La multi Ani cu intarziere :) Ai o leapsa de la mine si ti-am pus bannerul pe site-ulmeu:D..un mic cadou de 8 martie!

    RăspundețiȘtergere
  40. Cris-Mary... sper că ai sărbătorit fericită! :)
    Intru acum să văd despre ce e vorba! :*

    RăspundețiȘtergere
  41. La multi ani!!!!!! Si eu tot mai tarziu apar sa spun pentru ca nu am intrat pe net de cateva zile. Multumesc Raluca pt gandurile frumoase. Ma bucura sa vad ca mai exista oameni care stiu sa ofere cuvinte frumoase fara vre-un motiv, ca stiu sa aprecieze, si se ridica peste toti prin trasaturile minunate de caracter pe care le detine. Despre tine vorbeam daca aveai cumva dubii...:-)) O sa iti trimit si eu ceva frumos pt 8 Martie. Dar pe mail. Kiss Kiss si mersi mult.

    RăspundețiȘtergere
  42. @Monica: ştii doar că nu mi-ai lăsat loc de alte cuvinte faţă de tine... doar de cele mai FRUMOASE! Mulţumesc şi eu!

    TE hug şi pup!!! :*

    RăspundețiȘtergere