joi, 4 martie 2010

People who Support Same Sex Marriage

Am fost întrebată astăzi de cineva dacă am ceva împotriva minorităţilor sexuale? Într-un context funny, desigur.

Bun, am glumit, s-a râs, dar apoi, cum i-am spus şi respectivului, cred ca încep să mă conving de ironia vieţii, cam în acelaşi mom în care mă întreba dacă am ceva împotriva minorităţilor sexuale, primesc acest invite pe facebook: “… invited you to join the Facebook group “I bet we can find 1,000,000 People who Support Same Sex Marriage”.

Funny, yes. Ca mai târziu, după ziua agitată pe care am avut-o azi, plecată de dimineaţă, ajunsă seara târziu târziu acasă, am observat că primesc şi un e-mail cu un clip...

Nu l-am găsit pe youtube, mi-e lene (plus că abia mai tastez din mijlocul pernelor mele colorate) să-l upload eu acolo, aşadar, o să-ncerc funcţionalitatea blogger-ului de a uploada filme cu the film strip icon in the post editor toolbar.
Probabil nu va funcţiona, deci, trebuie să socializăm pe e-mail ca să puteţi vedea integral clipul :))


7 comentarii:

  1. Stiu ca suna clasic dar cu lesbienele nu avem nimic! Din potriva, le incurajam! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am adus aminte de bancu` ăla, spus în engleză ca să aibă farmec. Era ziua vecinului unor lesbiene, iar ele au întrebat ce cadou îşi doreşte. El a zis: "I wanna watch" şi fetele i-au cumpărat un Rolex :P

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))))Tare bancul! "I wanna watch" :))))))

    P.S. - Mare grija la upload (sau mai bine zis ce upload-ezi). ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Clar...NU! :)) De fapt băieţi cu băieţi nu... fete..poateeee :)). Clipuleţu are nişte 16 secunde foarte interesant, and i don't wanna watch :)) :***

    RăspundețiȘtergere
  5. @molie: nu ştiu exact de ce, dar cu siguranţă am să iau sfatul tău în serios :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @izuH: naughty girl
    too young, too restless :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Pei măcar acum când sunt în floarea vârstei :D:))

    RăspundețiȘtergere