luni, 22 martie 2010

Historia de un amor

Am fost aseară la concetrul Mandinga, mult lăudat şi aşteptat... Historia de un amor. 




Conceput ca o piesă de teatru, prezentat de Mihaela Rădulescu, spectacolul a trecut prin diversele stadii ale unor poveşti de amor. De la inocenţă (copii dansând şi jucânduse pe scenă) într-o Cubă a anilor `60 plină de restricţii, dar pură, la o adolescentă (cu dansatori pasionali) împotrivită mereu sistemului în anii `80, până la maturitate emoţională cu eleganţa unui vin aprins de iubire la o cină târzie în noapte, cu frustrări dar şi cu pasiune acumulată, transformată, într-o etapă dedicată comunismului din România şi o încheiere ca un amestec între Cuba şi România prezentului (piesele mandinga cunoscute, ceva salsa, ba un Şaraiman şi câteva mixuri lăutăreşti româneşti).


Frumoasă ideea, talentaţi dansatori, o prezentatoare care are mare noroc că este spontană, cu nişte ţinute interesante, prima reprezentând cumva tradiţionalul port al cubanezelor, iar celelalte două ţinute i-au scos în evidenţă calităţile, înnăscute sau chirurgical dobândite, nici nu mai contează, Ingrid Vlasov probabil,  a reuşit să o îmbrace, ca de fiecare dată, BINE pe Mihaela Rădulescu. O să vedem pozele prin ziare. 





În rest, muzică bună, o trupa live de excepţie, s-au jucat cu publicul, au făcut spectacol, vedetele au fost şi ele prezente: Dani Oţil (Mihaela R. a avut grijă să facă o referire la iubirea lor), Mărgineanu, Horia Brenciu (care sper că a învăţat de la dansatorii de pe scenă cum se face o priză), Marian Ionescu and so on... 


Soliştii simpatici, Alejandro mult adorat de femei, Elena de bărbaţi şi tot aşa. Talentaţi oricum. Nu sunt mare fan Mandinga, am profitat doar de nişte invitaţii cu locuri centrale în rândul al 2  lea, dar pot spune că a meritat. Mi-au plăcut melodiile internaţionale pe care le-au interpretat: Represent Cuba, Comandante Che Guervara, La vida es un carnaval, Guantanamera etc. A fost atmosferă, s-a dansat şi aplaudat. 

Faze funny: o puştoaică dansatoare a ratat ieşirea de pe scena alături de grupul cu care dansa, dar o prietenă salvatoare a ajutat-o într-o manieră spontană şi originală, un cuplu de dansatori seniori au aruncat eşarfa roşie cu care se jucau (light motivul pasiunii dansului lor) fix pe cadrul camerei mobile aflat de-a lungul scenei, blocând-o desigur, iar nişte săruturi demne de reclamă la guma de mestecat s-au petrecut între dansatorii adolescenţi.


La sfârşitul concertului s-a creat un uşor haos, fără vreun semn de-o oarecare ordine, dar overall un concert ok... Nu regret că am fost. 


Congratz, Mandinga şi la mulţi ani pentru cei 7 ani! 

15 comentarii:

  1. Nu ascult muzica de la Mandinga, dar am vazut si la TV la stiri pregatirile... mi se pare foarte interesanta ideea cu micile intruziuni de teatru... trebuie sa fi fost intr-adevar un spectacol frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. @copiiiiubirii: da, nici eu nu am muzica lor în playlist, dar sunt o trupă live bună (iar eu ador asta) şi au ştiut să facă show. Nu-s cei mai tari, dar consider că nu mi-am pierdut seara! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai uitat să precizezi că au fost ambii Marian Ionescu.. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @machiaveliq: pe tine nu te puteam rata, în primul rând ptr că.. nah, ştii tu :)))) şi în al doilea rând ptr că aveai un semn distinctiv! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. phiuu ce ciuda imi e ca am ratat ..nu de alta dar ii ador .. si m-au si acompaniat o data la o emisiune cand mi-am expus talentele .long story .. super super oameni !

    RăspundețiȘtergere
  6. mult curaj sa incepi cu dani otil, aproape ca mi-a fost frica sa citesc!:) dar draguta initiativa sa accepti invitatii in primele randuri, pierderea celui care le-a cedat!;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @cris-mary: aaaaaaaaa, TREBUIE SĂ NE SPUI POVESTEA! scrie pe blog! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @cokeaddiction101: păi am început cu el ca să fac referire la discursul mult lăudatei M. Rădulescu, care a făcut o trimitere uşoară şi indirectă către iubitul ei din public :)))

    Da, cu biletele, păi nah, oameni cu interes, nu te agita... :P

    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  9. http://ganduletz.blogspot.com/2010/03/chestionarul-lui-proust-leapsa-de-dat.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Nici eu nu prea ascult Mandinga, dar sutn oarecum impresionata de ce ai scris tu aici:D. Frumos.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Gand_licitat: sar`na, execut cu cea mai mare plăcere! :)



    @Mădălina: da, asta spun şi eu, dacă pui suflet în ceea ce faci, iese frumos şi atragi fani :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @KirstDay .. ok fiindca nu-i frumos sa lasi pe cineva curios o sa postez diseara cand ajung acasa povestea impreuna cu cateva fotografii ..

    RăspundețiȘtergere
  13. Mandinga = http://www.youtube.com/watch?v=Xd6qj-dEbzk

    RăspundețiȘtergere
  14. @cris-mary: aştept POSTAREA :x

    @molie:phoa, chiar uitasem de melodia asta:))
    evident, nu au cântat-o! :P

    RăspundețiȘtergere
  15. @KirstDay ..your wish is my command:)

    RăspundețiȘtergere