marți, 23 martie 2010

Ask me!

DA, v-aţi prins, din nou leapşa, de la Gânduleţ this time. Chestionarul lui Proust pe numele ei, al lepşei zic. Deşi, într-un mod uşor de realizat, nu-s bărbat, nu refuz femeile nici eu (a se nota spre interpretări multiple).

1. Principala mea trăsătură: Tre` să fie musai pozitivă? So, principala mea trăsătură ca om de succes care sunt? Am două trăsături care m-au ajutat mereu să reuşesc: UMORUL şi DOCUMENTAREA (în ordinea asta). 
 

2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un barbat: INTELIGENŢA


3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: LOIALITATEA


4. Ce preţuiesc cel mai mult la prietenii mei: POVEŞTILE LOR



5. Principalul meu defect: îmi piere rapid interesul




 
6. Îndeletnicirea mea preferată : (în primul rând: God, cine mai foloseşte cuvântul ăsta în 2010?) trebuie să recunosc că acuşica ar fi scrisu` pe aici pe blog... mâine-mi TRECE ORICUM! :)



7. Fericirea pe care mi-o visez: Eh...



8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: să rămân singură.




9. Locul unde aş vrea să trăiesc: aici şi oriunde. omul sfinţeşte locul.


10. Culoarea preferată: violet.



11. Floarea care-mi place: carnations.
 

12. Pasărea mea preferată:  rândunica.




13. Prozatorii mei preferaţi: Rebreanu, Balzac, Oscar Wilde (top 3, ajunge? da?)


14. Poeţii mei preferaţi: Eminescu, Shakespeare, Homer (top 3 again)



15. Eroii mei preferaţi din literatură: Moromete, Apostol Bologa şi trebuie să recunosc Mephisto al lui Goethe.
 
16. Eroinele mele preferate din literatură:Vitoria Lipan, Lady Macbeth, Madame Bovary.

17. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: cum am mai zis, am întâlnit cel mult oameni de la care am avut ce învăţa, categoric, dar OAMENI, nu eroi.



18. Ce urăsc cel mai mult: egoismul.

 

19. Greşelile care-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: cele neintenţionate (but I`m still counting them)



20 . Deviza mea : Destinul lucrează prin amănunte.


 Acum nici nu ştiu cui s-o trimit mai departe, la cât de repede se mişcă lepşele astea şi din toate direcţiile.. Eh, eu înşir câteva persoane, vedeţi voi ce şi cum... IzuH, Cris-Mary, coOkie Jar, Orry, Molie, Radiaa, Offshore, Machiaveliq, Adrian Manolache and cine mai doreşte, cine mai pofteşte....

12 comentarii:

  1. Multumesc de leapsa :)promit maine sa o indeplinesc ..acum am sa ma pun in patutz mandra de noul meu banner:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahh ...am uitat .. ador garoafele ...mereu imi umplu casa cu ele :D ..pe mine mereu ma cearta toti ca zic ca garoafa se duce la morti ..come on .. acu se duc de toate .. eu le ador ..ca si tine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. oricând poţi şi ai timp! :*

    MI-A SUPER PLĂCUT postul tău, vecino! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. da, EU NU ÎNŢELEG de ce anume s-a creat concepţia asta cu garoafele... sunt frumoase, rezistă MULT TIMP, miros frumos... le găseşti oricând şi nu sunt scumpe!

    SUNT SUPER! Yey, am mai găsit pe cineva ca mine:))

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa ti fac jocul aici. asa, sa vedem ce pot spune :) Am citit intrebarile si o sa fac o sinteza, si astfel sa raspund cat mai general. Nu stiu daca am o deviza, insa stiu ca totul trece, asta inseamna ca pretuiesc lucrurile, de la cel mai mic pix, pana la cea mai mare iubire. eroi nu am, si nu cred ca o sa am vreodata, o sa incerc sa mi gasesc suflul in propria mea vointa. Urasc pe acel care are prejudecati si pe cel care crede ca este cel mai frumos si cel mai tare si mare! Cred ca ma caracterizeaza spontaneitatea, deci sper ca langa mine sa fie o persoana care sa se muleze perfect:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Offshore: Nici nu mă aşteptam la lucruri mai frumos aşezate şi bine inspirate din partea ta...
    Mulţumesc pentru atenţia acordată! >>:D<<

    Şi sper să fi găsit sau să găseşti mereu persoanele acelea cu care se te potriveşti, în diverse ocazii şi situaţii! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am revenit şi eu pe aci pe blog să văd cu ce mă mai surprinzi, plăcut evident :D şi, as usual, inteligente răspunsuri!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. @izuH: abia le-aştept şi pe ale tale!

    RăspundețiȘtergere
  9. @molie: nice... you`re PURPLE TOO!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Moromente e genial :)) adica, pe mine ma amuza tare...Iar Vitoria Lipan, jos palaria! Un personaj foarte bine conturat pentru vremea aia..de 3 ori femeie :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @chocolatfollie: indeed... vezi că începi să mă sperii... deja avem suficiente lucruri în comun! :))

    RăspundețiȘtergere